האם ידעת שארגון עסקי ממוצע מאבד 25% מהמסמכים שלו מדי שנה בגלל נהלי ניהול נתונים לא תקינים? ![]()
נתון מדהים זה מדגיש את הצורך בטכנולוגיה למניעת אובדן נתונים (DLP) כדי להגן על מידע חיוני של החברה!
להלן שלוש משימות DLP שיכולות לעזור למזער סיכוני אובדן נתונים:
א. ניהול נתונים: ניטור וניהול שגרתי של נתונים סודיים כדי להבטיח עמידה במדיניות פנימית ובדרישות רגולטוריות חיצוניות.
ב. מודעות לאבטחה מידע: הדרכת עובדים בטכניקות מתאימות להגנה על נתונים והבטח שהם מבינים את תפקידם בציות לפרטיות נתונים.
ג. מדיניות DLP: פתח והטמיע מדיניות DLP המתארת את השימוש המתאים במסמכי החברה, הרשומות והנתונים.
פנה אלינו לקבלת טיפים על שירותי IT ותמיכה עבור העסק שלך - לחץ כאן


