073-3735049
Contact 321

איך נעקוב אחרי השלבים השונים שלקוחותינו נמצאים בהם בתהליך המכירה? מדובר בעיקר באתגר ניהולי!

בואו ניקח מקרה לדוגמא.
עסק מעוניין לרכוש תוכנת הנהלת חשבונות חדשה. הוא מתחיל בחיפוש בגוגל, מתייעץ עם חברים ופונה לכמה חברות. לאחר מכן מתקיימות כמה פגישות, גרסת התנסות או מערכת דמו, פגישה נוספת, כמה שיחות טלפון, הדרכה על המערכת - יכולים לעבור כמה שבועות טובים עד שזה מבשיל למכירה.
עכשיו נתבונן על זה מהצד של איש המכירות של התוכנה, לאיש המכירות מספר לקוחות פוטנציאלים שונים בתהליך - כל אחד מהם נמצא בשלב שונה. עם לקוח אחד התקיימה רק שיחה ראשונית, לקוח אחר מחכה להדגמה, לקוח שלישי מחכה להצעת מחיר וכן הלאה.

כמובן שאיש המכירות שלכם מתמודד עם הרבה יותר משלושה לקוחות במקביל. אז איך הוא יכול להישאר בשליטה על כל תהליכי המכירה השונים שהוא מנהל?

מערכת Dyamics CRM 2015 מאפשרת בניה וניהול תהליכי מכירה באמצעות כלים רבים אשר נותנים לכם שליטה ניהולית טובה יותר: סרגל מכירה הכולל הסתעפויות ותרחישים, התניות ופרמטרים נוספים ליעול תהליך המכירה בהתאם למוצר המסופק ללקוח הסופי.
המשמעות היא שלא מדובר בתיעוד לקוני של ההתקשרות עם כל לקוח, אלא בציר זמן של ממש שניתן להבין ממנו במהירות באיזה שלב כל אחד מהלקוחות נמצא - ולהמשיך עם כל אחד ואחד מהם התקשורת בהתאם. כל מה שצריך זה לפתוח את תיקיית הלקוח ולקבל מיידית את התמונה.
מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לאנשי המכירות לקבל בזמן אמת תמונת מצב מלאה על כל לקוח וכך להגיע אליו בזמן עם ההצעה הנכונה.

אם אתה רוצה לתת כלי עבודה טובים לאנשי המכירות שלך, לחץ כאן!

צור קשר היום עם מומחה ענן
אנא הזן את שמך
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
אנא הזן כתובת מייל חוקית
אנא הזן שם חברה
Invalid Input
© 2024. כל הזכויות שמורות לוובוקס שירותי מחשוב ענן. ט.ל.ח.
עוצב על ידי פרומו אסטרטגיה שיווקית ופרסום
X